De ce să-ți pese de faptul că Virgil Abloh și Kanye West au plâns ca doi copii, unul în brațele celuilalt

Ana Tepșanu

Nonprincess
Share
Tweet

Privită cu superficialitate, lumea fashion-ului pare un cerc închis, deși mulți îi vorbesc limba.

Poate nu poți accesa toate item-urile promovate pe podiumurile de modă, dar ar fi naiv să nu-ți dai seama că tot ceea ce se întâmplă în acest domeniu te influențează în viața de zi cu zi, în ceea ce porți, fie de firmă sau nu.

Designerii și oamenii cu viziune din industrie pot crește un label și pot schimba tendințe, aspecte care nu rămân împământenite în acele locuri, ci dezvoltă rădăcini care ajung peste tot în această lume.

Virgil Abloh, cel care a creat brand-ul Off-White, arhitect la bază, a reușit un lucru fantastic - a devenit director artist la Louis Vuitton, pe segmentul bărbați, și a redefinit noțiunile de lux și streetwear în cel mai îndrăzneț, nonconformist și colorat mod posibil.

Reușita lui în acest domeniu nu este doar un moment de glorie pentru black community, ci și una care demonstrează că visele pot deveni realitate, atunci când muncești mult și ești determinat să made it.

În ecuație îl adăugăm și pe Kanye West, mentorul designerului de 38 de ani, și prietenul acestuia - un alt element care contează pe drum - aprecierea oamenilor care au crezut în tine.

Virgil Abloh și-a lansat colecția pentru LV într-un mod spectaculos (cum te invit să vezi mai jos), în cadrul Palais-Royal din Paris.

Show-ul de modă este un statement pentru munca creativă depusă și o explozie vizuală care te va acapara de la primul la ultimul minut.

Nu în ultimul rând, Virgil sparge tiparele clasice și reușește să reinventeze un brand care-și trage originile din bagaje din piele, accesorizate puternic cu monograme.

"We Are The World" oferă un mesaj clar și simplu - moda de lux nu este adresată doar consumatorilor albi (în pricipal) și bogați, așa cum și-a definit numele Louis Vuitton, de-a lungul anilor.

Valorile vechi au fost răsturnate cu tupeu și eleganță, iar Abloh a arătat cu degetul noua generație - tineri de toate culorile și rasele care se joacă cu fashion-ul așa cum nu a mai făcut-o nimeni până acum, în ochii cărora LV a devenit un simbol spre care tind, și care vor să aibă succes, astfel încât să-și permită să cumpere produsele lansate, fie ele și la retail.

Virgil a deschis porțile fashion-ului și a vorbit cu un target modern, prezent și extrem de activ. Moda nu mai este o sectă pentru BOGAȚI, ci un teritoriu care incorporează tot felul de oameni creativi.

Pentru a-și sublinia ideea și pentru a face loc noilor generații așa cum se cuvine, Virgil Abloh a folosit 56 de modele diferite, din toate punctele de vedere, cu ajutorul cărora a semnalat prezența mai multor culturi în lumea fashion-ului - skate (Blondey McCoy, Lucien Clarke), arta (Lucien Smith), hip-hop (Kid Cudi, Playboi Carti).

Ultima piesă din colecție, un poncho din piele argintiu, brodat cu Louis Vuitton și The Wizard of Oz subliniază întreg demersul artistic și ne aduce aminte despre povestea fetiței care ajunge într-o lume magică și trebuie să treacă prin multe obstacole pentru a-și găsi drumul înapoi acasă.

Ea descoperă cum vrăjitorul este doar un om, ca și ea, care a primit uneltele necesare pentru a părea puternic, iar această simbolistică face o analogie pertinentă despre cum streetwear-ul a luat cu asalt moda tradițională. BAM!

Podiumul multicolor pe care au defilat modelele, care duce spre OZ, reprezintă drumul pe care oricine poate să-l străbată dacă vrea cu adevărat ceva de la această viață.

În spiritul acestui lucru, Abloh a chemat la show studenți de la școlile de design și arte locale, cărora le-a dat tricouri colorate, în funcție de secțiunea unde stăteau (care corespundea culorii de pe podium). Mesajul a fost cu atât mai clar - "dacă eu pot să fac asta, poți și tu".

Întreg show-ul m-a lăsat în lacrimi și n-o zic din patetism, ci pentru că ideea pe care a vrut să o exprime a reușit să atingă mii de suflete - TU PLÂNGI, NU EU! Finalul a fost glorios și s-a încheiat cu una dintre părțile mele preferate din această viață - PRIETENIA.

S-au scris multe despre un eventual beef între Kanye și Virgil, dar ei au reușit să demonstreze non-verbal cât fake news există și cum prietenia dintre doi oameni poate fi mai presus de ei și poate înseamna mult și pentru cei din jur.

Kanye West a fost în primele rânduri, alături de Kim Kardashian, Kylie Jenner și Travis Scott. În timpul show-ului, o piesă de pe noul album al rapper-ului, ye, a fost cântată de live band-ul BADBADNOTGOOD - I Thought About Killing You.

La final de show, West a fost printre primii care s-au ridicat să aplaude, în timp ce pe fundal se auzea instrumentalul piesei sale - Ghost Town, de pe același album.

Într-o lumea veche, așa cum cere tradiția, apariția lui Virgil Abloh în public și aplauzele acestuia, ar fi fost poate urmată de o îmbrățișare dată lui Bernard Arnault, CEO of LVMH, pentru a-și exprima recunoașterea faptului că a primit această șansă.

Dar NU - designerul s-a oprit la Kanye, cu lacrimi în ochi, iar ceea ce a urmat a fost o îmbrățișare care încă-mi face piele de găina, una unde cei doi au plâns ca doi copii, unul în brațele celuilalt.

DE CE CONTEAZĂ ASTA?

Îmbrățișarea lor nu este doar despre prietenie și respect, mentor-învățăcel, este un moment complet nefabricat, natural, în care doi bărbați în toată firea plâng și se bucură de faptul că au reușit.

Ambii au pornit din sărăcie și au ajuns unde au ajuns prin forțele, munca și talentul lor, iar ÎMBRĂȚIȘAREA ASTA demonstrează tuturor tinerilor din această lume, care poate vin din medii defavorizate sau nu, că POT SĂ REUȘEASCĂ DACĂ VOR. Visele chiar devin realitate!

Trăim timpuri în care streetwear-ul devine motorul din spatele high fashion-ului, iar comunitățile care-l promovează generează această mișcare, așa cum susțin criticii.

Un lucru foarte cul notat de cei de la HighSnobiety vizavi de show este: "The term “collaboration” no longer has to be a marketing term for two brands slapping their names together, but real partnerships from people of different backgrounds and disciplines creating something much greater, that now resonates with an audience all over the world".

Virgil Abloh n-a lansat doar o primă colecție bărbătească pentru LV, ci a impus noi drumuri pentru fashion, a scos la lumină noua generație și a spus lumii întregi că visele chiar devin realitate.

Topic-uri

Virgil Abloh Kanye West imbratisare show Paris
Arată comentariile

NOIZZ URBAN

Vezi și

Extinde