Cine a zis că printul e mort? Facebook abia ce și-a lansat revistă

Ana Tepșanu

Nonprincess
Share
Tweet
Grow

De ani de zile se tot zice că printul o să moară, iar online-ul o să ia toate cireșele de pe tort, dar adevărul este că revistele n-o să dispară prea curând, oricât de mult s-ar vorbi despre asta.

Ba mai mult, poate începe și o fază în care online-ul se mută în print - așa a făcut Facebook, par example, care tocmai și-a lansat o revistă pentru prima oară. Publicația este una trimestrială și are ca target "business leaders".

Partea ușor ironică este legată de faptul că rețeaua socială susține că produsul de marketing lansat nu este o revistă, deși în paginile acesteia găsești interviuri cu personaje importante din lumea afacerilor. Hmmm.

Revista-non-revistă poartă numele de Grow și a fost lansată în UK, fără mare tam-tam, la început de iunie 2018. Sloganul pe care-l folosește este - "grow your business. Grow your network. Grow your mind".

Grow

Obiectivul este de a atinge fix oamenii de business importanți, așa că revista a fost trimisă clienților de marketing, dar a fost și distribuită în lounge-urile de business din aeroporturi și gări.

"We know that business leaders have limited time for long reads at work, so we’ve also created a physical version with journeys in mind", susține micro-site-ul Grow.

Revista este realizată de echipa de marketing Facebook din nordul Europei, nu are preț și nici reclame. Apropo de asta, Leila Woodington, șefa de business marketing în Europa de nord a spus:

"Grow by Facebook is a business marketing program that shares thought leadership content directly with our clients through an annual event as well as print and online marketing channels.

We do not sell any advertising or charge for any of the events or content as this is purely intended for marketing communications purposes".

Primul număr conține un interviu cu Oscar Olsson, șeful brandului Nyden lansat de H&M, cu titlul - Meet H&M’s millennial whisperer.

În paginile publicației, mai găsești sfaturi despre antreprenoriat din partea lui Kevin Ryan, fondatorul Business Insider, cât și informații despre piața de tech din Paris și Orientul Mijlociu. Toate articolele pot fi găsite și pe micro-site-ul revistei, dar și pe pagina de FB.

Există planuri mari pentru Grow - vor fi lansate și podcasturi în colaborare cu Vanity Fair și Founders Forum. Facebook spune că nu lucrează jurnaliști aici, iar content-ul a fost făcut de oameni angajați să scrie materiale de marketing.

Mark Zuckerberg a spus în repetate rânduri că Facebook nu este o companie de publishing, însă pare că lucrurile se cam îndreaptă în această direcție, nu?

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile