Cele mai vechi GIF-uri de la 1880 au fost refăcute pentru instalația de vitrină a unui shop românesc de lux

Ana Tepșanu

Nonprincess
Share
81
Tweet
Entrance Photo by Christian Tudose

Mi se pare foarte mișto când brand-urile apelează la tot felul de forme inedite și unice de promovare.

Spre exemplu, vreau să-ți vorbesc despre instalația de vitrină Entrance Peep Show.

Realizată pentru magazinul de lux Entrance, instalația digitală de vitrină te invită să tragi cu ochiul la nouă ipostaze/gif-uri prin care să descoperi colecțiile noi ale brandurilor din shop.

Gif-urile sunt și un tribut adus pionierului cinematografiei Eadweard Muybridge.

Majoritatea acțiunilor sunt remake-uri ale celebrelor sale studii de mișcare / proto-gif-uri realizate în jurul anului 1880, cu un background inspirat de grid-ul original și cu o numerotare asemănătoare a cadrelor, poziționată în stânga jos.

Te așteaptă 9 acțiuni surprinse cu naturalețea unui observator invizibil într-o atmosferă care poartă amprenta naivă și flamboaiantă La Belle Epoque, dar și frenezia epocii jazz-ului și jovialitatea lui Charlot.

De la un salut scurt și fermecător de domnișoară, la un dans de bucurie de una singură motivat poate de achiziția unei poșete mult-visate, la un dans în doi desprins din filmul "Goana după aur", de la plictiseala unei tinere emancipate din anii douăzeci aflată în pauza unui meci de badminton la momentul de visare în care aceasta își lasă cravata să danseze în bătaia vântului.

The step

Remake după originalul Muybridge:

Styling-ul personajelor care apar în clipuri este compus din haine și accesorii create de designerii contemporani care se găsesc în rafturile shop-ului Entrance: Thom Browne, Rick Owens, MM6, Junya Watanabe, Comme des Garçons, Issey Miyake, etc.

Pentru a integra și mai bine spectatorul în povestea campaniei, protagoniștii pot fi văzuți în realitate, în afara găurii de cheie din vitrină, în interiorul magazinului (strada Ion Brezoianu 23-25), între orele de funcționare 12-20.

Campania a fost creată de Gavrilă & Asociații (Alina Gavrilă-Borțun & Julien Britnic), producția fiind semnată Studioset.

Woman Dancing

Cum a pornit totul, ne spun chiar ei:

"Ne-am imaginat cum o plimbare de seară pe strada Ion Brezoianu te aduce în fața vitrinei Entrance. Acolo, acest portal magic în forma unei găuri de cheie te poate teleporta, ca în Midnight in Paris al lui Woody Allen, cu o sută de ani în urmă într-o atmosferă care ar putea fi la fel de bine București, Paris sau New York.

Styling-ul personajelor este unul atemporal cu puternice accente retro, realizat din ultimele colecții ale unor branduri de avangardă pe care le găsim pe rafturile Entrance.

Ne place fantezia acestei evadări vintage în universul monocrom recreat de noi, alb-negrul fiind de fapt, combinația ce definește produsul Entrance" spun creatorii campaniei.

Couple dancing

Boredom

The jump

Teasing

Charleston

Necktie Dance

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile