David al lui Michelangelo și-a pus chiloți, ca să le arate bărbaților că își pot spăla singuri rufele

Share
Tweet
Michelangelo

Știu, deocamdată n-are nicio logică, dar o să înțelegi imediat despre ce e vorba.

Un studiu făcut recent pe-un eșantion de 2.000 de adulți britanici a dezvăluit că, pentru majoritatea bărbaților, electrocasnicele sunt un mister la fel de mare ca sensul vieții sau originile universului. Mai exact, 75% dintre bărbați au recunosut că habar n-au să folosească aparatura respectivă, sursa celor mai mari bătăi de cap fiind mașina de spălat.

The Clean Thinker Foto: Screenshot youtu.be/eGeWQ2IPORA

Pornind de la cifrele astea, sud-coreenii de la Samsung au lansat o campanie foarte mișto de promovare a noii lor mașini de spălat, QuickDrive. Ca să sublinieze ideea că aparatul ăsta e o capodoperă a lumii moderne, produsul a fost reimaginat ca sculptură și expus în compania unor clasici precum David al lui Michelangelo sau Gânditorul lui Auguste Rodin.

Foto: Screenshot youtu.be/eGeWQ2IPORA

Pentru campania „Modern Masterpieces”, David a îmbrăcat o pereche de boxeri, a pus mâna pe niște rufe și s-a suit pe noua mașină de spălat. Un gest deloc practic, dar simbolic. Gânditorul lui Rodin s-a implicat într-un mod mai ancorat în realitate, așteptând meditativ ca Samsung QuickDrive să-și încheie ciclul de spălare.

Evident, nu au fost folosite sculpturile originale. 5 designeri și-au unit forțele și au muncit timp de două luni pentru a imita cât mai fidel capodoperele. Domestic David și The Clean Thinker au fost expuși de-a lungul lunii octombrie în centrul Londrei, trecând prin locuri precum Piccadilly Circus sau gara King’s Cross.

Lăsând deopartea promovarea mașinii de spălat propriu-zise, Samsung a încercat să le arate englezilor că și bărbații pot opera electrocasnice. Mai mult decât atât, că le stă chiar bine în ipostaza asta.

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile