Cum ar fi să zbori cu o companie aeriană "milenară" care servește bere artizanală, cocktail-uri personalizate și cafea organică - și are zboruri de la 60 de dolari

Share
Tweet
Air France
Air France Foto: Joon

Air France a lansat o companie aeriană de tip"boutique" vara trecută, orientată către o clientelă ușor mai mică (18-35 de ani) - iar "Joon" are cu siguranță o serie de avantaje prietenoase pentru mileniali, inclusiv selecția de băuturi alcoolice.

Pasagerii se pot bucura de alimente și băuturi alcoolice de înaltă calitate - cocktail-uri personalizate și bere craft - precum și o ofertă digitală cuprinzătoare.

Se presupune că este o afacere modernă și la bord. Echipajul de cabină al lui Joon poartă uniforme mai cool decât companiile aeriene tradiționale.

Air France a declarat că nu consideră că Joon este un operator de transport low-cost, ci o marcă centrată pe stilul de viață axat pe design și tehnologia digitală.

Cu toate acestea, are prețuri destul de rezonabile- zborurile către destinațiile europene care pleacă din Paris încep la 49 EUR fiecare, în timp ce zborurile pe distanțe lungi pornesc de la 149 EUR fiecare, cu excepția bagajelor de cală.

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile