Alexandru Arșinel face jocurile PSD și critică protestele #rezist: „Situația nu e rea în România”

Gruia Dragomir

Story Finder
1.2K
Sursă foto: libertatea.ro

Alexandru Arșinel, unul dintre cei mai bogați actori din România, s-a trezit să critice protestele #rezist.

Într-un interviu pentru DCNews, Arșinel a spus: „Se adună și nici nu știu pentru ce se adună, adică nu vin cu o temă precisă, adică 'Domnule, vrem ca Centura Bucureștiului să se facă în doi ani de zile și lăsăm aici pichete, timbre doi ani de zile până nu faceți centura respectivă'. Și deodată mai apar și unii care aruncă cu pietre, sparg capul, mai apare și poliția care într-un fel sau altul trebuie să se apere, uneori trebuie să se apere cu mai multă îndârjire. Mă rog, nu găsești un răspuns la ce s-a vrut de fapt, la ce se vrea de fapt. Și de aceea nici nu particip la așa ceva.”

Cum să zic, dar nimeni nu se aștepta ca Alexandru Arșinel să aibă o urmă de coloană vertebrală și măcar să se abțină de la a emite astfel de prostii care fac jocul ALDE-PSD. De fapt, probabil că ăsta a fost și scopul interviului, de a-i oferi lui Arșinel ocazia de a transmite mesajul că „marele actor” nu s-ar asocia niciodată cu așa ceva și astfel să adauge greutate tentativei PSD de a decredibiliza protestele și de a legitima acțiunea violentă de pe 10 august a Jandarmeriei.

Ce așteptări să avem de la unul dintre cei mai bogați actori din România? În 2013 el avea în declarația de avere: venituri din patru surse – manager al Teatrului de Revistă „Constantin Tănase” (44.410 RON), drepturi de autor, din activitatea de actor (262.324 RON), indemnizație de merit de la Ministerul Culturii (21.048 RON) și din drepturi de la Centrul Român pentru Administrarea Drepturilor Artiștilor Interpreți (30.777, șase terenuri, cinci imobile, un autoturism marca Toyota, opt depozite bancare, dintre care șase în lei (559.392 RON), unul în euro (22.902 euro) şi altul în dolari (1.565 $), o colecţie de timbre cu o valoare de 5.000 de euro.

Cu situația lui financiară, Arșinel ne transmite că e: „surprins că la atâţia ani de la Revoluţie nu reuşim să ne găsim un oarecare echilibru, având în vedere că situaţia nu e rea pe mapamond şi nici în România.”

Să ne mai amintim și că Arșinel a fost și membru în partidul lui Gabriel Oprea, UNPR. Și că a obținut într-un mod cel puțin controversat un transplant de rinichi, facilitat de un personaj odios al medicinei din România: Mihai Lucan.

Așadar, nu cred că e greu de văzut cam cât de mânjit e Alexandru Arșinel și de ce critică protestele #rezist din România.

Pe de altă parte, sunt destui actori cu demintate care susțin aceste proteste. Îi amintesc doar pe: Tudor Chirilă, Victor Rebengiuc, Marius Manole.