Ce înseamnă mai exact pentru news feed-ul tău faptul că Facebook se schimbă major, iar

Ana Tepșanu

Nonprincess
Share
Tweet
Foto ilustrativ

Facebook se joacă foarte tare cu algoritmii în ultima vreme, după cum probabil ai observat și tu, și a introdus o serie de schimbări majore.

Mai exact, postările de la prieteni și familie îți vor apărea primele, iar cele cu video-uri de cooking de la brand-uri, cât și informații de la alte publicații vor apărea mai puțin.

Facebook a luat această decizie din următoarele considerente - rețeaua socială face un efort de a-i ajuta pe oameni să petreacă mai mult timp pe site, deoarece crede că așa timpul lor va avea mai multă însemnătate. Yeah, right!

FB și-a reconfigurat algoritmii astfel încât să afle lucrurile care te interesează pe tine și uite ce înseamnă asta mai exact:

Site-urile care pun imagini amuzante și meme-uri, cele care vând haine sau oferă articole despre lume vor avea vizibilitate redusă. Adam Mosseri, șeful pe News Feed, a spus într-un articol pe blogul companiei că postările dese pe care le vei vedea de la prieteni și familie înseamnă că "we’ll show less public content, including videos and other posts from publishers or businesses".

Foto ilustrativ

În decembrie 2017, Facebook a ajuns la concluzia că consumul pasiv de informații, cum ar fi rețetele culinare de mai sus sau știrile cum ar fi asta, nu-ți fac bine la dispoziție.

Și-a bazat argumentele pe un studiu publicat în 2015, în Journal of Experimental Psychology, care a demonstrat că doar 10 minute petrecute pasiv pe site pot avea un efect negativ asupra stării tale.

Dacă nu ești de acord cu politica asta nouă Facebook și ești interesat de informațiile oferite de site-urile tale preferate, vei putea să-ți alegi această opțiune din tab-ul News Feed din FB-ul tău.

În rândul categoriilor scoase în evidență de FB se numără și postările cu multe comentarii, conversațiile din timpul live-urilor sau postările celebrităților. Oh!

Oricum ar fi, de bază e faptul că rețeaua socială va scoate în față postările prietenilor și ale familiei. "To do this, we will predict which posts you might want to interact with your friends about, and show these posts higher in feed", a spus Mosseri.

Partea bună este că Facebook va rămâne în continuare customizabil, așa că vei putea limita accesul oamenilor pe care nu vrei să-i vezi chiar atât de des. O opțiune este să folosești butonul de "snooze" care-ți poate face să dispară din News Feed postările unei anumite persoane, timp de 30 de zile.

Modificările impuse de Facebook vin ca o reacție a faptului că News Feed-ul a devenit un scrolling fără sens, iar boșii și-au dorit ceva cu însemnătate, așa că au băgat friends&family la înaintare.

"I expect the time people spend on Facebook and some measures of engagement will go down. But I also expect the time you do spend on Facebook will be more valuable", a zis Mr. Zuckerberg.

Mhmmm, tu ce părere ai despre toată treaba asta?

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile