Oamenii își tatuează logo-ul Domino’s ca să primească pizza pe viață, dar compania nu vrea să le mai ofere nimic

Share
Tweet
Colaj tatuaje Domino's Foto: Instagram/nazarovtema, Instagram/gimro.privet, Instagram/efirnyi

Înțeleg să iubești pizza cu toată ființa ta, dar niște limite n-ar strica.

Înțeleg perfect. Și eu mă trezesc adesea visând cu ochii deschiși la o pizza Salami, în timp ce-mi curge o bală. Dacă metabolismul m-ar ajuta să nu mă îngraș indiferent cât aș băga în mine, probabil c-aș mânca pizza de trei ori pe zi. Dar nu mi-aș tatua niciodată logo-ul unui restaurant anume, nici măcar cu henna.

Asta nu înseamnă că nu există pe lumea asta gurmanzi dispuși să-și brand-uiască propria piele pentru o ofertă (într-adevăr) tentantă. Rusia a dovedit recent că iubirea pentru pizza poate depăși orice obstacol și, ironic, s-a mobilizat ca să bage Domino’s în faliment.

De când a devenit cel mai mare vânzător de pizza la nivel mondial, surclasând Pizza Hut, Domino’s a prins curaj și s-a apucat să facă promisiuni trase de păr. Filiala rusă a companiei s-a jurat în Social Media că orice client care-și tatuează logo-ul lor va primi 100 de pizze anual, timp de 100 de ani. Practic, te hrănesc pe viață.

Nimeni nu s-ar fi așteptat ca lumea chiar să se înghesuie la saloanele de tatuaje pentru atâta lucru. Sigur, ideea ofertei de face să salivezi inițial, dar gândește-te: chiar ți-ai dori ca tot restul vieții să mănânci de la același producător? Mai încerci și tu un Jerry’s, un Presto, o trattoria, ceva.

Apoi, merită să te „înfierezi” cu sigla unei companii care nu dă doi bani pe tine decât atunci când le faci vânzare? Răspunsul de bun-simț ar fi „Nu”, dar Rusia pare să funcționeze după alte principii.

La numai cinci zile de la lansarea campaniei, 350 de clienți fideli își făcuseră deja tatuajele permanente. Pagina de Vkontakte (un fel de Facebook rusesc) a companiei a fost bombardată cu poze ale celebrelor zaruri roș-albastre desenate pe gambe, pe glezne, pe brațe, chiar și pe gâturi.

Domino’s Rusia s-a apucat să calculeze și și-a dat seama că în fiecare an va trebui să ofere moca nu mai puțin de 35.000 de pizze. Panicați, reprezentanții companiei au cerut pe Vkontakte ca lumea să-și anuleze programările la salon: „Un mesaj urgent pentru toți cei care stau la rând în salonul de tatuaje chiar acum: Vă vom include în lista de participanți, dar așteptăm pozele voastre până cel târziu azi, la prânz”.

Asta se întâmpla pe 4 septembrie. Deși campania fusese gândită astfel încât să se desfășoare în perioada 31 august - 31 octombrie, Domino’s Rusia a trebuit să tragă semnalul de alarmă după numai cinci zile. Sper doar că toți maniacii au citit la timp postarea de pe Vkontakte, să nu se fi „înfierat” degeaba.

Dacă s-ar lansa o campanie similară în România, ce brand te-ar convinge să-ți tatuezi logo-ul lor în schimbul unor provizii pe viață? Chiar sunt curios.

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile