Românii iubesc mâncarea de la IKEA un pic prea mult - vezi câte milioane de chifteluțe și hot-dogs au mâncat în 2018

Gruia Dragomir

Story Finder
Share
12
Tweet
Sursă foto: IKEA

IKEA România a făcut publice cifrele înregistrate pe anul financiar 2018 (1 septembrie 2017 – 31 august 2018), un raport din care putem trage concluzia că românii iubesc nu doar mobila și accesorile de la IKEA, dar și mâncarea.

De exemplu, iată câteva dintre aceste cifre pe anul financiar 2018:

- IKEA România a atins vânzări de 609.348.334 lei (fără TVA), în creștere cu 10.6% față de anul de catalog anterior.

- Numărul total de produse cumpărate a fost mai mare de 18.6 milioane.

- Numărul românilor care au vizitat IKEA a fost de 3,2 milioane.

- Pe site au intrat 18 milioane de vizitatori unici.

- În momentul de fața la IKEA România lucrează aproape 1100 de angajați.

Cele mai populare produse din anul financiar 2018:

- Din cele 18,6 milioane de produse IKEA care au ajuns în casele românilor, 62,4% au fost articole de mobilier și 37,6% accesorii.

- Cea mai bine vândută familie de mobilier de dormitor a fost HEMNES, cu 29.452 de bucăți.

- Gama de lenjerii de pat NATTJASMIN a fost cea mai populară în categoria accesorii, cu 68.871 bucăți vândute, iar albul a fost preferat de cei mai mulți dintre cumpărători.

Încet încet, mâncarea de la IKEA devine una tradițional românească, pentru că:

- Cel mai mai bine vândute au fost chifteluțele suedeze cu peste 6 milioane de bucăți.

- Lungimea de 474 de km a celor aproape 3 milioane de hot-dogs vânduți ar acoperi distanța de la București la Constanța dus-întors.

Așadar, dacă ar fi să facem un calcul simplu, am vedea că fiecare dintre cei 3 milioane de români care au fost la IKEA în 2018 au mâncat 2 chifteluțe și un hot-dog.

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile