UNTOLD, numit ambasador al turismului românesc. Ce beneficii ai dacă porți brățara de festival

Share
Tweet
Untold Foto: Facebook/UNTOLD

UNTOLD te invită să descoperi vara asta cele mai mișto obiective turistice ale României, dacă tot pornești la drum ca să ajungi la festivalul din Cluj-Napoca.

Lansată în 2016, campania „Transilvania All Inclusive” devine în anul centenarului „România All Inclusive”. NEVERSEA, cel mai mare festival de pe litoral, se alătură și el misiunii de promovare a turismului românesc. Ambele evenimente s-au dovedit a fi deschizătoare de drumuri pentru turiștii veniți anual la noi cu ocazia celor mai așteptate concerte, aceștia continuând să ne viziteze țara și dincolo de Cluj-Napoca.

Foto: Facebook/UNTOLD

După patru ani în care UNTOLD a atras zeci de mii de străini în România, Ministerul Turismului îi acordă acum distincția de ambasador al turismului românesc. Festivalul devine astfel primul brand românesc onorat cu această titulatură. De ce ți-ar păsa ție? Păi, dacă participi la UNTOLD și/sau NEVERSEA, brățările de festival îți asigură „reduceri sau alte facilități” la peste 70 de obiective turistice ale României, în perioada 5 iulie – 30 septembrie.

Obiectivele vor fi listate pe untold.com/romania-all-inclusive și pe neversea.com/romania-all-inclusive. Vei afla de ele și la festivalurile propriu zise, unde găsești standuri dedicate special campaniei.

„Campania <<România All Inclusive>> este fără îndoială o campanie prin care dorim să deschidem porțile către turiștii străini care vin la festivalurile noastre și să-i motivăm să mai rămână câteva zile la noi în țară pentru a descoperi frumusețile pe care le avem”, spune Edy Chereji, Director de Marketing și Comunicare UNTOLD. „Nu în ultimul rând ar trebui să fie și o campanie care să ne facă pe noi românii mândri de țara noastră!”.

La NEVERSEA ne vedem pe plaja Modern din Constanța, între 5 și 8 iulie, iar UNTOLD te așteaptă la Cluj-Napoca în perioada 2-5 august.

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile