Acest copil cu Sindrom Down a devenit imaginea unei mari companii

Share
Tweet
Lucas Foto: Warren Family / dpa picture alliance

Părinții acestui băiat au toate motivele să fie fericiți.

Gerber, unul dintre brandurile de mâncare pentru bebeluşi, care a apărut pe piață în 1927, în oraşul Fremont, Michigan, a avut cea mai tare strategie de marketing.

În trecut, pe eticheta produselor apărea un desen în cărbune al unui bebeluş. Însă în 2010, departamentul de marketing al companiei s-a gândit să organizeze anual un concurs la care să participe toţi părinţii cu copiii lor. În urma acestui concurs era ales bebeluşul Gerber al anului respectiv.

Anul acesta, pentru prima dată în istoria companiei a fost ales un copil cu Sindrom Down.

Este vorba despre Lucas Warren, în vârstă de 1 an, din oraşul Dalton, Georgia căruia „îi place să se joace, să râdă şi adoră să-i facă pe ceilalţi să râdă”.

„În fiecare an alegem bebeluşul care exemplifică cel mai bine moştenirea Gerber, aceea de a recunoaşte că fiecare bebeluş este un Gerber baby. Anul acesta Lucas este potrivirea perfectă”, a declarat Bill Partyka, CEO şi preşedinte al companiei.

„Sperăm că acest lucru va avea impact asupra tuturor şi va ajuta mai multe persoane cu nevoi speciale să fie acceptate, nu limitate. Ei au potenţialul de a schimba lumea, la fel ca oricare dintre noi”, a mărturisit tatăl lui Lucas.

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile