Bătaie ca la Sfintele Moaște într-un hipermarket din Mamaia, unde Black Friday a venit mai devreme

Share
32
Tweet
Circ penibil în Kaufland Mamaia Foto: Screenshot youtu.be/x0ZXQcsop_c

Pariu că sălbaticii ăștia nici măcar nu aveau nevoie de marfa respectivă? Dar, deh, prost să fii să ratezi o promoție (oricare ar fi ea).

Kaufland Mamaia s-a transformat ieri în câmp de luptă, imediat ce au fost scoase la vânzare niște băncuțe de exterior la super-ofertă: 40 de lei, reduse de la 100. Fie că le trebuia sau nu așa ceva pentru acasă, clienții s-au înghesuit ca pelerinii la moaște și au devenit mai agresivi decât babele din RATB când văd un scaun liber.

Coate împărțite în stânga și-n dreapta, urlete, certuri ca între copii care refuză să împartă o jucărie. Dacă prețul s-ar fi redus cu încă 10%, probabil că am fi asistat la violențe comparabile cu dezastrul de pe 10 august din Piața Victoriei. „Chemați intervenția, vă rog, că nu e OK”, zice cameramanul.

Da’ chiar, paznicul ce păzea? Știu că majoritatea celor angajați pe postul ăsta sunt fie bătrâni, fie obezi, dar măcar să fi urlat la clienți într-un megafon. Să le spună cât de penibili sunt și că urmează să râdă toată țara de ei când îi vede pe YouTube.

Totul din cauza lichidării de stoc, pentru că hipermarketul din Mamaia Nord își închide porțile în extrasezon și trebuia neapărat să scape de orice mai rămăsese pe rafturi.

Așa-s românii când văd scris „REDUCERE” sau „PROMOȚIE” oriunde, indiferent ce produs e scos la vânzare. Chiar dacă nu le trebuie cu adevărat, iese la iveală micul afacerist din ei care adulmecă oportunități. Să ne amintim cum au reacționat prahovenii când au descoperit brânză la promoție într-un Lidl (nebunia începe cu adevărat pe la minutul 01:00):

Și, bineînțeles, episodul de anul trecut cu hârtia igienică (tot de la Lidl), care deja a intrat în cultura populară românească. Când au auzit „10 role la numai 4,5 lei”, au turbat pur și simplu. Au ajuns chiar să invadeze depozitul supermarketului după ce stocul de pe raft se epuizase:

Ăștia suntem, trăim pentru oferte speciale...

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile