Ce să mănânci ca să dai șah mat stresului

Share
19
Tweet
Gordon Ramsay Foto: Profimedia

Un ritm de viață haotic, grijile cotidiene, nervii întinși la maxim sunt câteva dintre cauzele aparției stresului.

În secolul vitezei, peste 66% dintre români consideră că au o viață stresantă, principala sursă de stres fiind locul de muncă, conform studiilor.

Stresul este boala secolului XXI și stă la baza a peste 90% din bolile contemporane. Dacă te întrebi cum să scapi de el, află că alimentatia este asul din din mânecă.

Unele alimente sunt excelente pentru sănătatea noastră fizică și mintală. Include-le în alimentația ta timp de câteva zile și vei începe să te simți mai bine.

Migdale

Migdale conțin riboflavină și L-carnitină, nutrienți care stimulează activitatea creierului. S-a demonstrat că activitatea de ronțăire a migdalelor ajută la diminuarea stresului. În plus, migdalele sunt bogate în grăsimi nesaturate benefice pentru organism.

Bananele sunt bune pentru diferite probleme:

• sunt un aliat natural împotriva stresului;

• ajuta la controlul poftei de mâncare și oferă un sentiment de sațietate;

• contribuie la îmbunătățirea performanței creierului și gestionarea stresului;

Spanacul calmează sistemul nervos și îți oferă putere. Dacă vrei să eviţi depresiile, bea cât mai mult suc de spanac.

Brânză și fructe

Brânza e bogată în calciu și proteine, iar fructele conțin vitamina C, nutrienti care luptă cu efectele stresului asupra organismului, stabilizându-l în momentele epuizante.

Pepene roșu

Este bogat în vitamine, magneziu și calciu. Îți întărește sistemul imunitar, reduce grăsimea corporală, îmbunătățește funcția renală și îți dă mai multă energie.

Coacăze

Cercetătorii au constatat că infuzia din frunzele coacăzului negru creşte secreţia glandelor ce produc adrenalina, inducând astfel o stare de bine.

Somon

Bogat în omega-3 creşte nivelul de serotonină din creier şi reglează hormonii stresului, adrenalina şi cortizolul.

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile