Cum trebuie să arate un meniu zilnic sănătos? Ne arată nutriționiștii britanici

Share
11
Tweet
meniu zilnic Foto: Profimedia.com

Nu puține sunt dățile când te întrebi de ce nu reușești să slăbești chiar dacă mănânci sănătos.

Noroc cu nutriționiștii britanici care au realizat tabloul perfect al unei alimentaţii bogate în nutrienţi şi vitamine.

Mic dejun – un shake proteic

O băutură delicioasă care-ți dă energie este shake-ul cu banană. Proteinele sunt importante atunci când vine vorba despre buna funcționare a organismului. Te ajută să construiești masa musculară și stimulează metabolismul.

Pune în blender 2 lingurițe de fulgi de ovăz, o banană, o linguriță cu pudră proteică, iar la final adaugă lapte.

Un snack pentru atunci când îți este poftă să ronțăi ceva. Specialiștii ne recomandă să mâncăm un măr, o pară sau o portocală.

Dacă nu ești fan fructe, poți să-ți potolești foamea cu migdale nesărate. Sunt perfecte pentru o gustare de după-amiază: sunt sățioase și îți dau energie fiindcă au în compoziție grăsimi bune.

Prânz - supă, carne și legume

Nutriționiștii sunt de părere că un prânz sănătos este cheia către mai multa energie și o greutate optimă.

Snack – fructe

Pentru orele de snack-uri, când ți se face puțin foame, fructele proaspete sunt alegerea potrivită.

Cina - salată

O cină sănătoasă trebuie să fie o masă ușoară. Iar seara este momentul când toate vitaminele și mineralele se adună în farfurie. Nutriționiștii ne recomandă să apelăm cu încredere la diverse verdeţuri şi legume pentru a prepara salate.

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile