Un nou studiu confirmă: Influencerii nu sunt atât de influenți pe cât cred ei

Share
Tweet
influenceri Foto: Ursula Düren / dpa

Și totuși câștigă mulți, mulți bani.

Despre conținutul Instagram și bloggeri sunt multe de discutat. Se zvonește că unii dintre ei întorc banii cu lopata, ajungând să câștige chiar și 110.000 de euro pe lună. Într-adevăr, puțini sunt cei care au un astfel de câștig de pe urma Instagram-ului, însă nu este imposibil.

Chiar și influencerii mai puțin cunoscuți reușesc să-și atingă scopurile. Companiile consideră că cei care se presupun că ar putea fi influenceri sunt cel mai bun mod prin care își pot promova produsele. Astfel îi răsplătesc cu sume uriașe pentru câteva postări pe contul personal de Instagram.

Studiul "Influencer 2.0" al Agenției Media Wavemaker a dezvăluit că industria se află într-o criză de încredere. 86% dintre brand-urile americane folosesc influencerii pentru a crea conținut original.

Cu toate astea, unul din doi respondenți percep influencerii ca fiind neautentici. Dacă este un brand care nu se potrivește imaginii bloggerului, 74% dintre respondenți își pierd încrederea.

Oricum ar sta lucrurile, trebuie să știi că numărul de followers nu te face și un influencer, dar originalitatea te pot transforma într-unul.

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile