Snapchat pierde sute de milioane de euro din cauza Rihannei

Share
11
Tweet
Rihanna Foto: gettyimages

Snapchat a dat- o rău în bară.

După ce săptămâna trecută a avut și a scos un ad interactiv în care utilizatorii erau rugați să aleagă între două variante - "Slap Rihanna" sau "Punch Chris Brown”, acum aplicația a pierdut peste 800 de milioane de dolari, din valoarea de piaţă a companiei.

Iar Rihanna este singura vinovată pentru această pierdere. Artista și-a îndemnat fanii să renunțe la aplicație, după ce platforma a publicat o reclamă care ironiza faptul că în trecut cântăreața a fost agresată fizic de fostul său iubit, Chris Brown.

RiRi a criticat Snapchat, postând un mesaj pe Instagram:

„Încerc să îmi dau seama care a fost intenţia cu mizeria asta. Aş vrea să o pot pune pe seama ignoranţei, dar ştiu că nu sunteţi atât de proşti. Aţi cheltuit bani ca să faceţi o animaţie prin care, în mod intenţionat, ruşinaţi victimele violenţei domestice şi o transformaţi într-o glumă. Nu este vorba despre sentimentele mele, pentru că nu prea mai am multe, dar în numele tuturor femeilor, copiilor care au fost victimele violenţei domestice în trecut şi în special în numele celor care se află în continuare în această situaţie... ne-ai dezamăgit! Ruşine! Nu te obosi să-ţi ceri scuze!“.

La câteva ore după postarea ei, stocurile de bursă ale Snapchat au scăzut cu mai mult de 4%.

Astfel, reprezentanții Snapchat au fost nevoiți să-și spele păcatele și să-și ceară scuze public:

„Reclama a fost revăzută şi aprobată din greşeală, din moment ce încalcă directivele noastre de publicitate. Am şters reclama de îndată ce ne-am dat seama ce se întâmplase. Ne cerem scuze pentru acest incident. Investigăm felul în care s-a produs acest lucru ca să ne asigurăm că nu se va mai repeta“, au spus reprezentanţii Snapchat într-o declaraţie pentru BBC.

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile