Tramvaiele din București sunt bombe cu ceas și au inspecțiile tehnice măsluite

Gruia Dragomir

Story Finder
Share
34
Tweet
Sursa foto: facebook.com/munikipiulbucuresti
Sursa foto: facebook.com/munikipiulbucuresti

Săptămâna trecută un tramvai din București a luat foc în fața mall-ului AFI Cotroceni. Cinci persoane au ajuns la spital și circulația a fost oprită o bună parte din zi. Nu a fost atentat terorist, ci indiferența autorităților - revoluția în materie de transport public promisă de Gabriela Firea în campania electorală (de gargară).

Nu-ți trebuie un IQ prea mare ca să-ți dai seama că tramvaiele din București nu sunt sigure și reprezintă adevărate bombe. Chiar și vatmanii spun că s-au plâns în scris conducerii și Primăriei Generale încă de la începtul anului, avertizând că astfel de incendii se pot întâmpla. Nicio măsură nu a fost luată. Mai mult, conducerea RATB ne prostește pe față și transmite că tramvaiele din Capitală sunt sigure.

În același memoriu trimis de sindicaliștii RATB se arată că peste 80% dintre tramvaiele care transportă zilnic mii de oameni în București au peste 30 de ani vechime și nu sunt sigure. Nici măcar nu mai pot fi reparate, pentru că nu se mai fabrică piese pentru ele. Deci, când se strică ceva sunt cârpite cu tot felul de improvizații.

Și mai grav este faptul că sindicaliștii spun negru pe alb că inspecția tehnică a tramvaielor este măsluită. Un lucru deloc greu de crezut. Nu trebuie decât să te urci într-un tramvai din București pentru a-ți da seama de o gramadă de nereguli. Valer Ciobănescu, sindicalist RATB, spune și cum se face măsluirea: se iau componentele de pe tramvaie bune, se pun pe cele proaste care urmează să intre la ITP, apoi se pun înapoi componentele de unde s-au luat.

Așadar, dacă circuli cu tramvaiul prin București, ar trebui să știi că biletul pe care l-ai taxat (vorba vine) te poate duce la spital, nu la destinația dorită.

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile