Avem câteva trucuri care te ajută să slăbești fără să ții dietă

Share
19
Tweet
dieta Foto: shutterstock.com

Să ții o dietă este ca un joc de noroc. Unele cercetări arată că mai mult de nouă din zece persoane care încearcă să dietă vor eșua.

Chiar și oamenii care sunt capabili să țină o dietă cu succes, duc adesea o luptă dură împotriva încercărilor evolutive ale organismului de a stoca energie suplimentară. De fapt, oamenii de știință au descoperit că organismele persoanelor supraponderale care scad în greutate pot acționa împotriva lor: pe măsură ce acestea scad, metabolismul lor scade, ceea ce face să piardă mai greu kilogramele în plus.

Experții sunt de acord că dietele extreme și detoxifierele de suc nu sunt bune strategii pe termen lung pentru menținerea unei greutăți sănătoase.

Dar există câteva lucruri simple pe care le poți să le faci pentru a rămâne suplu pe termen lung.

Dieteticianul Jason Ewoldt de Clinica Mayo are câteva pentru ideile simple și sănătoase de a rămâne slab în această vară. Iată sfaturile lui:

Stai hidratat. Dacă urăști apă, combin-o cu citrice

Ewoldt spune că pacienții ajung adesea să interpreteze greșit setea cu foame. "De multe ori, oamenii par a fi puțin deshidratați", a spus el.

Un studiu din 2016 realizat pe mai mult de 18.000 de oameni din SUA a constatat că cei care beau mai multă apă au fost în mod constant mai mulțumiți și au consumat mai puține calorii zilnic. De asemenea, consumau cantități mai mici de zahăr, grăsimi, sare decât participanții mai deshidratați.

Există, de asemenea, unele dovezi limitate că apa potabilă te poate ajuta să arzi mai multe calorii , măcar pentru puțin timp. Deci continuă să bei.

Orice ai bea este mai bine să te îndepărtezi de zahăr și îndulcitori artificiali.

Cafeaua sau ceaiul cu mult zahăr, sucul poat crește riscul de o moarte prmatură, potrivit unui studiu realizat pe peste 17.000 de americani în vârstă de peste 45 de ani .

Dormi șapte-opt ore pe noapte

Ne place să credem că putem funcționa bine chiar și atunci când dormim foarte puțin. Dar neurologul și expertul în somn, Matthew Walker, spune că este greșit. Potrivit lui Walker, lipsa de somn ne ucide literalmente.

Și ne face să mâncăm și mai multă mâncare proastă.

Cercetarea publicată în 2013 în revista Nature Communications a arătat că acei consumatori care suferă tulburări de somn sunt mai predispuși să consume alimente cu conținut ridicat de calorii și să ia în greutate față de oamenii bine odihniți.

Încearcă să mănânci înainte de a risca să devii iritabil și impulsiv

Sfatul este aproape un clișeu în acest moment, dar din ce în ce mai multe cercetări sugerează că cei care mănâncă micul dejun trăiesc evită să pună pe grăsime periculoasa pe burtă în comparație cu persoanele care nu mănâncă dimineața.

Studiile recente ale Clinicii Mayo au descoperit că oamenii care renunță la micul dejun au pus aproape cinci până la opt kilograme într-un singur an decât cei care mănâncă dimineața.

Ewoldt spune că micul tău dejun nu trebuie să fie mare, dar ar trebui să guști ceva.

Luați în considerare si o gustare sănătoasa între prânz și cină

Ewoldt a spus că de multe ori optează pentru un baton, o banană sau un fruct după-amiază. Nucile sunt, de asemenea, o opțiune bună, deoarece sunt pline de proteine sănătoase .

Sport dimineața

Studiile au arătat că persoanele care lucrează dimineața pe stomacul gol pot arde până la 20% mai multe grăsimi corporale în timpul antrenamentelor lor, deoarece trebuie să folosească mai mult grăsimi stocate ca și combustibil.

Beneficiile antrenamentelor regulate nu se termină la talie - și, într-adevăr, încorporarea mai multor mișcări în rutina ta în orice moment al zilei va duce la beneficii majore.

Cereale integrale și orez brun

Cerealele integrale cum ar fi ovăzul și orezul brun sunt o modalitate excelentă de a îți satisface pofta de mâncare și de a rămâne plin . În plus, ele sunt bogate în potasiu, fier și vitamine B.

Aceste alimente bogate în fibre necesită mai mult timp organismului să se descompună și ne poate alimenta timp de ore . Acest lucru le face o alegere mai bună decât cerealele prelucrate, cu conținut de nutrienți, cum ar fi pâinea albă, biscuiții de orez și orezul alb.

Fructe

Fructele sunt o sursă excelentă de vitamine și apă și pot ajuta chiar și ADN - ul nostru să rămână sănătos.

Răsfață-te uneori

Dacă există un lucru pe care experții în industria alimentară îl aprobă, este faptul că privarea de alimente "rele" face ca dieta să eșueze.

Răsfață-te din când în când, spune Ewoldt, atâta timp cât este moderat. Iubești tortul de ciocolată sau vinul roșu? Dă-i drumul și gustă câte puțin.

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile