Burberry n-o să-și mai ardă bunurile nevândute, așa că acum ai o șansă să te îmbraci opulent

Ana Tepșanu

Nonprincess
Share
Tweet
Burberry

Industria de fashion este una nemiloasă, iar banul guvernează, oricât de simpatice ți-ar suna campaniile, spot-urile sau inițiativele lansate de acestea.

Brand-urile mari țin foarte tare la exclusivitate și la clienții lor fideli, iar una dintre măsurile prin care protejează aceste lucruri este prin arderea bunurilor nevândute.

De ce fac asta? Simplu, pentru ca hainele sau parfumurile respective să nu ajungă să fie vândute la reduceri mari și, astfel, să devină accesibile pentru săraci sau, cum le place lor să se exprime - "la clienții nepotriviți". Mhm.

Așa cum era de așteptat, organizațiile de protejare a mediului sunt complet împotriva acestor practici, chit că brand-urile mari susțin că arderea acestor produse produce energie care este folosită.

Burberry

Oricât de frumos ar fi împachetată informația asta, să nu ne lăsăm duși de nas - dacă un brand de lux vinde un produs greu accesibil muritorilor de rând, evident ca va dori ca acel produs să dispară (dacă și colecția e fumată), decât să-l facă accesibil și să ajungă să fie vândut cu 1/3 din prețul inițial. Păi cum, altfel ne-am îmbrăca toți în Dior-uri și Chanel-uri, nu?

Și ca să-ți ofer un exemplu, Richemont, compania care deține Cartier și Montblanc, a distrus, în ultimii 2 ani, produse în valoare de 500 de milioane de euro, pentru a evita ca acestea să fie vândute ieftin. Superb!

Dar pentru că părerile critice sunt vizibile și importante, se mai întâmplă și excepții, iar Burberry tocmai a declarat că nu-și va mai arde bunurile nevândute și, bonus, va renunța și la fabricarea hainelor din blană, în viitorul apropiat.

Ca să-ți faci o idee despre ce vorbim - în 2017, casă de modă britanică a distrus bunuri în valoare de 28.6 milioane de lire, iar totalul ultimilor 5 ani se ridică la 105 milioane de lire. WOW!

Dar Burberry știe ce face și pentru a-și spăla anii trecuți în care a conservat vanitatea clienților, a devenit anul ăsta prima companie majoră care a declarat public încetarea acestor lucruri.

Marco Gobbetti, directorul executiv al brandu-ului, a declarat că spera ca și alte companii să-i ia exemplul.

"Luxul modern înseamnă să fii responsabil atât social, cât și în legătură cu mediul. Această credință este punctul de rezistență la Burberry și cheia succesului nostru de lungă durată. Suntem determinați să aplicăm aceeași creativitate în tot ceea ce înseamnă Burberry, așa cum facem pentru produsele noastre", a spus Marco.

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile