Care-i treaba cu imaginile în care Victoria Beckham iese dintr-o pungă gigantică

Ana Tepșanu

Nonprincess
Share
11
Tweet
Victoria

Victoria Beckham a devenit cunoscută la nivel mondial atunci când Spice Girls s-a lansat, iar artista a primit porecla de Posh Spice.

Cariera muzicală a ținut-o pe val ceva vreme, dar n-a fost definitorie, așa că Vicky a fost nevoită să-și găsească adevărata cale - în urmă cu 10 ani, a renunțat la statutul de cântăreață și a pășit curajoasă în lumea designului vestimentar.

În septembrie 2008, Victoria și-a lansat propriul label de țoale, iar asta a fost doar începutul. Pe atunci, în aprilie, artista și-a făcut debutul printr-un ad amuzant și mega inedit, cu ajutorul fotografului Juergen Teller și cel al designerului Marc Jacobs.

Imaginea a devenit virală - Victoria Beckham era prinsă într-o pungă imensă Marc Jacobs, de unde-i ieșeau doar picioarele sexy.

Marc

10 ani mai târziu, ea și-a dorit să aducă un tribut acestei campanii, prin faptul că și-a lansat prima ei campanie de ad-uri. În rolurile principale apar: Victoria, o pungă imensă (de data asta având propriul ei logo) și o pereche de pantofi cu tocuri stiletto.

10 ani de fashion sunt celebrați de designer și prin debutul colecției sale primăvară/vară 2019 în Londra, asta după ce a cucerit podiumurile din New York, în timpul care a trecut.

Victoria

Campania din prezent îl are ca fotograf tot pe Teller, iar V. explică: "Atunci când Marc Jacobs, în urmă cu 10 ani, m-a prezentat ieșind dintr-o sacoșă de cumpărături, a fost exact momentul începutului meu în industria de fashion.

A fost amuzant și ironic, iar Juergen Teller a redat într-un mod briliant momentul. A ieșit fix în clipa în care eu voiam să-mi prezint colecția de debut. Așa că, ce modalitate mai bună de a ilustra ultimii 10 ani, decât cea în care mă întorc la începuturi, dar, de data asta, cu propria mea sacoșă?"

Imaginile sunt superbe, după cum poți vedea și tu:

"Marc mi-a dat binecuvântarea de a recrea ședința foto, iar Juergen Teller a fost de acord să colaborăm, iar asta mi s-a părut incredibil. Am vrut foarte tare ca el să apară într-una dintre poze, iar asta a fost foarte important pentru mine.

Colaborarea cu el a fost incredibil de specială și am vrut să o documentez. Întotdeauna m-am dedicat complet brandului și am vrut să subliniez acest mesaj cu ajutorul acestor imagini.

Faptul că sunt și că, la propriu, "am pus-o pe Victoria în Victoria Beckham, încă din 2008". Dacă aș avea un motto, ăsta ar fi! Este ironic și amuzant, dar conține un mesaj adevărat pentru mine."

Campania ei va fi pusă la London's Picadilly Lights, timp de o săptămână. Pentru a marca momentul, ea va lansa și un tricou, în ediție limitată, cu una dintre imaginile din campanie.

Prețul acestuia va fi de 150 de dolari și se va vinde exclusiv pe site-ul ei sau în magazinul din Dover Street, Londra, sau cele din Hong Kong.

Victoria
Victoria

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile