Ce e dadcore-ul și cum s-a suit Puma pe valul de estetică paternă

Cristian Dina

I like things
Share
Tweet
Uite ce OG sunt! Foto: hypebeast.com

Poate îți va părea surprinzător, dar dadcore sau normcore nu sunt niște genuri edgy de muzică satanistă. Sunt niște trend-uri de modă. Termenii sunt destul de largi în ceea ce privește înțelesul și de aceea pot fi folosiți interșanjabil. Prin urmare, data viitoare când ai o discuție aprinsă despre fashion, asigură-te că ai buzz word-urile astea la îndemână. Lumea adoră buzz word-urile.

Dadcore e atunci când vrei să pari cu 15-20 ani mai bătrân decât ești, fiindcă a fi tânăr este overrated și viața este oricum doar o trecere secvențială de amintiri, imagini blurate și sunete sfârșite. Practic, e atunci când ești la granița dintre depresie și iluminare, dar alegi să îți pui masca înțelepciunii pentru a evita un Război Rece cu tine însuți. Și de asta, te îmbraci în concordanță cu starea de spirit: gri.

Tipul ăsta are 19 ani, de fapt.

Gri, dar nu doar cromatic, ci mai ales din punct de vedere al normelor vestimentare care ne-au fost predate de-a lungul timpului. Deși primitive, categoriile old și young sunt definitorii ca estetici de fashion. De asta sunt magazine care au ca target principal tinerii (Pull&Bear, Bershka, de exemplu), și altele care îi vizează pe cei 30+ (Massimo Dutti, COS).

După ce finalul lui 2016 și tot anul 2017 au fost dominați de siluete asimetrice, bold, unghiulare și supradimensionate, în 2018 lucrurile au rămas neschimbate. Gucci, A.P.C., Yeezy, OFF-WHITE, Chanel, Y-3, Prada Acne, Balenciaga, Dior – toate au inclus în colecțiile S/S ’18 sneakerși care perpetuează aceeași abordare de design chunky. Bineînțeles, brand-urile de sportswear au urmat în mod firesc adoptarea acestui curent. În consecință, adidas a lansat Prophere, Nike a revitalizat Air Monarch-ul, iar Puma urmează să lanseze Thunder Spectra.

Hai, c-arată bine! Foto: hypebeast.com

Thunder Spectra par a fi poor man’s Balenciaga Triple S, dar sunt mai mult decât atât. De fapt, nu, cam asta sunt. Dar ăsta nu-i un lucru rău. Sneakerșii arată surprinzător de bine. Totuși, Puma a cam ieșit de pe radarul entuziaștilor de sneakerși de ceva timp (mult timp), și tot ce mai ridica o sprânceană în interiorul comunității erau unele colaborări. Din păcate, chiar și acele colaborări ajungeau de cele mai multe ori în outlet-uri.

Da, da, da. Foto: hypebeast.com

Deocamdată, au apărut doar câteva poze de prezentare. Colorway-ul e 90s vibez, midsole-ul dă iluzia că ar fi mai multe straturi de tălpi (parcă am mai văzut asta undeva), plus pull tab-urile de pe limbă și heel cap care strigă „old school” ca Mobb Deep. Data lansării se zvonește că ar fi aprilie 2018, iar prețul probabil că va fi în zona $120-140. Good game, Puma.

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile