Chanel lansează prima linie de make-up pentru bărbați, Boy de Chanel

Bianca Bârsan

Street Style
Share
Tweet
Boy de Chanel
Boy de Chanel

Colecția se va lansa mai întâi în Coreea de Sud, pe 1 septembrie.

Venind în sprijinul tuturor băieților și al bărbaților care, da, se machiază, brandul Chanel lansează în 2018 prima sa linie de make-up masculin, și nu oriunde, ci chiar în patria chipurilor perfecte, fără cusur și, evident, fără pori supradimensionați și fără sprâncene rebele. Da, e vorba de Coreea.

Pentru început, din colecție vor face parte doar 3 produse, și anume un fond de ten cu acoperire ușoară, un balsam de buze matifiant, dar și un creion de sprâncene, disponibil în patru nuanțe - inclusiv gri. Sadly, e încă destul de neclar dacă acestea vor fi sau nu adaptate pentru a se plia nevoilor tuturor bărbaților, la nivel global (hello, până și în cazul femeilor e greu să găsești nuanța potrivită, am i right?) sau dacă li se vor alătura și alte produse complementare.

Linia Boy de Chanel va fi disponibilă începând cu 1 septembrie în Coreea de Sud, urmând ca produsele să apară și pe piața internațională, în luna noiembrie. Imaginea Boy de Chanel va fi actorul sud-coreean Lee Dong-wook, care va fi, de altfel, și primul model coreean în rol de brand ambassador Chanel.

S-L-A-Y!

Numele francizei, „Boy”, nu este deloc unul banal, așa cum ai crede, căci nu vine pur și simplu de la substantivul comun „boy”, ci este inspirat de numele lui Boy Capel, muza și partenerul de viață al lui Gabrielle Chanel - sau Coco, dacă preferi așa. Oh, ce omagiu!

Într-o declarație a companiei, reprezentanții Chanel afirmă că linia este menită să transcendă granițele impuse de gen și de sex în ceea ce privește frumusețea și nevoia de self-care, și să prezinte o viziune clară a valorilor casei de modă: „beauty is not a matter of gender, it is a matter of style”.

„La fel cum Gabrielle Chanel obișnuia să împrumute elemente din garderoba masculină pentru a îmbrăca femeile, la fel și Chanel își găsește inspirația în universul feminin atunci când compune vocabularul unei noi estetici masculine personale. Linii, culori, atitudini, gesturi... Nu există un absolut feminin sau unul masculin. Stilul este cel ne definește ca persoane.”

Boy de Chanel

Deși casa Chanel introduce pentru prima dată în istoria sa de 108 ani o linie de make-up destinată bărbaților, ea nu este totuși prima care să facă asta. Pe lângă brandurile care au început, recent, să își marketeze produsele drept unisex, există deja și linii exclusiv destinate bărbaților, mulțumită lui Tom Ford sau brandului Mmuk (disponibil pe asos).

Ție cum ți se pare inițiativa asta?

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile