Drake face mutări majore: părăsește Nike pentru adidas?

Bianca Bârsan

Street Style
Share
Tweet
Direct husband material.
Direct husband material.

După succesul deloc neașteptat al EP-ului „Scary Hours” de la începutul lui 2018, Drake nu a stat degeaba și toate zvonurile conturează ideea că rapper-ul tău preferat e pe cale să facă un big move mai mare decât Shaquille O'Neal.

Da, e vorba de același Shaquille care făcea beatbox în 2016, la NBA All-Star Weekend, în timp ce Drizzy făcea freestyle. Hai, că le stă super bine împreună!

Despre succesul lui Drake din punct de vedere artistic, lucrurile sunt deja știute: tipul e cel mai ascultat muzician ever de pe Spotify, a câștigat 3 premii Grammy, 6 premii Juno și câteva sute de alte trofee, discuri din metale prețioase și diplome de excelență despre care probabil nici n-ai auzit. Ce să mai, e premiant cu coroniță. A, ca fapt divers: omul are un net worth de 90 de milioane de dolari. Poate că nu pare așa de mult, având în vedere că Jay Z, de exemplu, e mai bogat cu vreo $800 de milioane. Totuși, trebuie să ții cont că primul album al inventatorului expresiei „YOLO” fost lansat abia în 2010 – și a primit un disc de platină –, fiindcă înainte de asta Drake a fost actor în serialul televizat Degrassi. Ain’t that cute?. Label-ul lui, OVO Sound, nu e neapărat cunoscut pentru artiștii marfă pe care îi are sub umbrelă, însă felul în care l-a declinat către streetwear e genius move. Well played, Drake. <3

Ce marfă e OVO, nu?

Dacă te-ai plictisit de hainele pe care le ai în dulap, ai putea foarte bine să-ți iei un hanorac de 138 de dolari plus taxe de pe online store-ul lui Aubrey (așa-l mai cheamă pe Drake). Logo-ul cu o bufniță confuză o să-ți țină de cald la fel cum le ține Supreme de cald și de foame copiilor de 13 ani de pe Instagram. Haide, știi că „That Supreme takes the pain away”. A zis-o Posty, deci n-are cum să nu fie adevărat.

Supreme takes the pain away, fammm.

OVO, adică October’s Very Own, e brand-ul ăsta sportswear-inspired care a colaborat de-a lungul timpului cu multe nume cunoscute din industrie: Jordan, Timberland, Canada Goose (probabil cele mai mișto geci pe care le poți cumpăra), Clarks, Roots, Capcom. Caracteristic pentru OVO sunt liniile de design simple, croiala lejeră, iar materialul preferat e bumbacul în tonuri de gri, negru și alb – în cea mai mare parte – plus câteva accente de culoare, pe ici-colo. Pe scurt, e vorba despre confort și despre a fi super cozy în timp ce te uiți la un documentar conspirativ de pe History Channel. Doar nu vrei să te strângă prea tare pantalonii. Ideea e că Drizzy a avut o relație super lungă cu Nike, respectiv cu Jordan Brand. Cu toate astea, se pare că timpul a mai făcut o victimă, iar relația s-ar fi răcit mai rău ca o cafea uitată peste noapte la birou.

Pfff. Uite, Drake e adiboy acum!

Deși în videoclipul de la God’s Plan a purtat doar Nike și Jordan, Drake a fost surprins de câteva ori în ultima lună purtând outfit-uri compuse exclusiv din piese adidas. Mișcarea asta e greu de interpretat ca fiind o simplă „neatenție”, pentru că Drake a mers atât de departe în trecut încât să photoshopeze poze în care apărea logo-ul adidas, pentru a rămâne loial lui Nike. Mai mult, Nick DePaula, de la canalul de televiziune sportiv american ESPN, a întețit și mai mult vântul schimbării cu un tweet din februarie în care anunța că Drake e într-o etapă avansată de negocieri cu brand-ul cu 3 dungi.

ACOLO ERA LOGO-UL ADIDAS! :(((

Cred, totuși, că tot ceea ce face Drake acum e de fapt bluffing, prin care încearcă să atragă ceva mai mulți bani de la Nike, conștientizându-și poziția de endorser major pe care o are. De altfel, Kanye anunța în piesa „Facts” că „If Nike ain’t have Drizzy, man they wouldn’t have nothing”, astfel că Nike se găsește într-o poziție foarte sensibilă, cu tot support-ul lui Virgil Abloh din ultimul an, care pare să se dizolve încet-încet.

Ce zici, calcă Drake pe urmele lui Kanye cu transferul Nike – adidas? Fix acum, când abia semnase și Simona Halep cu ei... Oooof!

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile