Off-White a lansat colecția Fall/Winter 2018 și se numește „Business Casual” pentru un motiv

Bianca Bârsan

Street Style
Share
Tweet
"Goods" Foto: highsnobiety.com

În cazul în care credeai că Off-White înseamnă doar tricourile alea cu dungi diagonale albe sau galbene pe spate și cuvântul „White” scris aproape obsesiv, ei bine, e mai mult decât atât.

Is me Foto: vogue.com

Chiar dacă fascinația lui Virgil Abloh pentru cuvinte și elemente meta de text și grafică e cât se poate de reală, dacă ești un aficionado într-ale brandului său, știai deja că poate mai mult decât atât.

Ce vezi pe stradă și pe Instagram la copiii cu outfit-uri de două-trei ori scumpe decât salariul mediu din România e doar linia ready-to-wear sau colecția „streetwear”, cum sunt sigură că îți place să îi spui.

It's lit Foto: vogue.com

Adevărul despre OW e că prejudecățile legate de brand sunt – la fel ca în cazul multor altor mărci luxury sau care sunt emerging în ultimii ani – bazate pe o cunoaștere superficială a portofoliului.

E ușor să ai un pet peeve atunci când vezi doar ce e la suprafață, adică ce e simplu de văzut: poze try-hard în social media și copii cu prea mulți bani lăsați pe mână, pe străzile din orașele mari.

În realitate, label-ul condus de Virgil e mult mai creativ decât lasă să se vadă internetul, doar că piesele care sunt cu adevărat worthy nu ajung undeva unde să le poți vedea cu ușurință.

E nevoie să intri pe niște site-uri, altele decât Facebook, IG și Pinterest. Cel mai bun punct de pornire e Google, care se pare că rezolvă multe probleme.

"Proportions" Foto: vogue.com

Cu toate că „Business Casual” a fost prezentată publicului încă din ianuarie 2018, de abia ieri a fost pusă în vânzare o parte din colecție. Da, nu sunt toate articolele pe care le-ai putut vedea în slideshow-ul de pe Vogue, dar tot te poți lăuda că ai cumpărat niște Off-White F/W 2018, în caz că te întreabă cineva.

Din păcate, în singurul shop unde poți găsi acum piese din colecție – adică pe hbx.com – nu o să le vezi pe cele mai marfă, adică lucrurile ce nu sunt tocmai streetwear pursânge.

Motivul e mai ales faptul că articolele care lipsesc de la vânzare sunt scumpe. În caz că te gândeai că brandul e deja scump, probabil că încă nu ai văzut cât costă un faux fur coat sau un leather field jacket – adică niște piese mai grown-up și aproape deloc streetwear: 2.000, respectiv 2.500 de euro.

2 din 3, yas Foto: vogue.com

Despre colecție în sine, varietatea poate părea surprinzătoare pentru cei care au văzut doar linia ready-to-wear de la OW: sunt multe piese ce par desprinse cu ușurință din portofoliile unor case de modă high-end, ca Haider Ackermann, J.W. Anderson, Margiela, Raf Simons sau Prada.

Cu toate că price point-urile sunt ridicole pentru românul de rând, asta nu-i invalidează cu nimic lui Abloh capacitățile de designer, care au fost deja confirmate odată cu cooptarea lui ca men’s artistic director la Louis Vuitton.

"Business Casual" Foto: vogue.com

Cum ți se pare colecția, cum ți se par prețurile? Dacă te plictisisei de clasicele „Temperature”, „Firetape” și „Mirror mirror” tees sau hoodies, imaginile astea ar putea veni ca o gură de aer proaspăt pentru tine.

Those sleeves tho Foto: vogue.com

Sursa: Noizz.ro

Arată comentariile