Sneaker Industry nu doar că vine cu focul, dar îl și împarte cu tine: o colecție care ține ploaia departe de Electric Castle

Cristian Dina

I like things
Share
12
Tweet

Festivalul e un vibe, mai mult decât muzică, oameni, băuturică și sneakerși care „capătă personalitate” după ce plonjezi într-un petic de noroi cu Vanșii ăia blanao din piele întoarsă.

„Camp” Foto: https://www.facebook.com/sneakerindustry/

Treaba cu Electric Castle e că sunt cinci zile de petreceri, plimbări, priveliști, răsărituri și apusuri, un castel, street performers, un lineup eclectic, vizualuri marphă și povești de care îți aduci aminte de fiecare dată când cineva fredonează cântecul ăla care îți atinge o coardă.

E Sneaker Industry, boss. Foto: https://www.facebook.com/sneakerindustry/

Sneaker Industry e despre lifestyle (de festival sau de oricare alt fel, basically) încă de la începuturi. Treaba e simplă: pasiunea nu s-a „alterat” și a devenit dintr-odată business, ci s-a metamorfozat, organic ca sparanghelul, până când lumea din Cluj, Constanța, Satu-Mare, Slatina și București a ajuns să-i asocieze cu mișcarea asta urbană tot mai emergentă în România.

Acum, Sneaker Industry a reunit cam tot suflul românesc conectat și a dat tonul în piață mai ceva decât Romtelecomul.

Issa vibe. Foto: https://www.facebook.com/sneakerindustry/

Fie că ești sneaker aficionado sau doar ce ai intrat în lumea asta în care zboară cu termeni precum „midsole”, „aglets” sau „heel drag”, lucrurile nu sunt foarte diferite: pasiunea o să-ți scape de sub control la un moment dat și o să te rogi să fi avut și tu o colecție normală, stickere cu Pokemon, bancnote exotice, ceasuri sau timbre, gen Chance the Rapper.

Dar nu, ai văzut perechea aia de Diadora Trident 90 S, iar acum casa e plină de cutii goale și șireturi extra, până în punctul în care prietenii te bănuiesc că îți dai tot salariul pe adidași. Joke’s on them, că dai mai mult de atât.

SNKR IND x Electric Castle e collab-ul ăla nebun pe care îl așteptai încă de anul trecut, după ce s-a concretizat prima capsulă. Anul ăsta, situația e pe synthol ca Greg Valentino.

Și fiindcă uleiul și apa nu se înțeleg prea bine, ploaia aia clasică de EC devine ultima ta problemă când ai all conditions gear ca un Nikehead pasionat de techwear.

Ghiul vol. 1 Foto: https://www.facebook.com/sneakerindustry/

Lansarea oficială – la care, by the way, n-ai cum să lipsești – e în cadrul Sneakers & Burgers 4.0, adică pe 16 iunie. E sâmbătă, e cald afară, lumea e pe conversație și good vibez, deci nu-ți face program.

După asta, mai poți să găsești piese din cadrul colecției la Electric Castle, asta însemnând 18-22 iunie 2018.

Dacă – doamne ferește – n-ai cum să ajungi la niciunul dintre evenimentele astea (pe lângă faptul că trebuie să ai o scuză foarte bună), s-ar putea să mai ai o șansă să prinzi câte ceva pe site-ul celor de la SNKR IND. Dă-o dreacu de treabă, doar fii acolo și gata, smh.

Tesla ar fi mândru. Foto: https://www.facebook.com/sneakerindustry/

În ceea ce privește colecția, sunt mai multe piese hard decât pe albumul lui Kanye, not gonna lie. Tricourile-s patru: Unboxing, Circuit, Electricheads și un Tie Dye tee.

Unboxing-ul îți spune grafic povestea de festival, adică scoți sneakerși și bagi bere, un fel de In-N-Out adaptat la culoarea locală.

Circuit tee-ul e tricoul ideal pentru cei care au terminat Facultatea de Electronică, fiindcă Air Max 98 tocmai a primit un upgrade la modul Tony Stark și s-ar putea să te curentezi, gen furculiță în priză.

Electricheads e self-explanatory: dacă iubești EC, e reprezentativ pentru tine, iar neuronii tăi transmit, pe lângă impulsuri nervoase, prin sinapsele chimice, unde electrice prin sinapsele – ai ghichit – electrice. Mind-blowing, innit?

PSYPSYPSYPSY Foto: https://www.facebook.com/sneakerindustry/

Tricoul Tie Dye e psihedelic ca Beatles în 1966 și e fix ce ai nevoie pentru a fi festival-ready, pe lângă borsetă. În afară de tricouri, mai ai un hanorac și un longsleeve: Camp Out Hoodie și Idols Longsleeve.

Hoodie-ul vine cu instrucțiuni de festival – no littering și no fire (cu excepția focului din picioare, ofc), iar pe spate găsești definiția din dicționar a substantivului „camp”, plus reprezentarea grafică a avantajului major de a purta un hoodie: țânțarii fug de hanorace mai rău decât de Autan.

Longsleeve-ul nu vine singur, ci cu un marker unde poți să scrii motivul pentru care ești la festival. Da, e washable și da, ideea e litty.

YOUR friends. Foto: https://www.facebook.com/sneakerindustry/

Highlight-ul colecției, truth be told, este raincoat-ul cu două fețe, la fel ca prietenii tăi.

Fiindcă vorbim despre Electric Castle, a fi uscat este prioritar pentru toată lumea: tineri, copii și vânzători de cizme, toți își doresc să nu se lipească tricoul pe ei din cauza ploii, în cazul în care hotărăște universul să stropească iar Clujul (fingers crossed, tho). E reversible, e functional, e negru, e gri – e cum vrei tu să fie. I fuck with it.

Eco ca Umberto.

„Asta nu e tot” ca la teleshopping, pentru că mai sunt și accesoriile. Drybag-ul e partenerul tău de festival, unde poți să bagi tot ce nu vrei să se ude (basically, tot, dacă ești single), eco-friendly water bottles cu siglele SNKR IND și Electric Castle, plus un boonie hat super fresh.

Pack up.

Haide, big up Sneaker Industry & Victor pentru foc. Ne vedem pe 16 iunie la Sneakers & Burgers și pe 18-22 iunie la Electric. Fii acolo, nu fi fraier!

Topic-uri

Sneaker Industry electric castle electric castle 2018 sneakers haine colectie nike
Arată comentariile

Noizz urban

Vezi și

Extinde